Свържете се с нас: 
0700 18 983

Меню
Меню

SmartCare

SmartCare Случайно счупване и намокряне

  • Специализирана услуга за мобилни телефони и лаптопи
  • Покрива повреди, които не са включени в търговската гаранция, като случайно счупване и намокряне

 Какво е необходимо да направите при повреда?

1. В срок до 2 работни дни от настъпването на повредата ни информирайте за настъпилата повреда чрез позвъняване на телефон 0700 18 983 (цена според тарифния Ви план), като имате готовност да ни предоставите номера на договора за услуга SmartCare.

2. В случай, че устройството Ви бъде одобрено за ремонт:

  • ремонтът ще бъде извършен от оторизиран от нас сервиз в максимално кратки срокове и не по-късно от 30 дни след одобрението на заявката за ремонт.
  • след извършване на ремонта ще бъдете уведомени за това чрез обаждане от нашият сервизен отдел или E-mail.

3. В случай, че заявката бъде одобрена за замяна ще бъдете уведомени за одобрението за замяна на устройството Ви, както и подробни инструкции как ще го получите.

4. В случай, че заявката за ремонт бъде отхвърлена ще получите констативен протокол с обоснованна причини за отказа.

Условия за услугата SmartCare Удължена гаранция
Условия за услугата SmartCare Случайно счупване и намокряне

Тарифен калкулатор

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки